02.45

Kom nästan precis hem ifrån kylan, alltid lika härligt att lunka hem i snön. Fast nä. Jag har absolut inget att göra här hemma, haha alltid denna tråkighet.
Jag är fett sugen på att typ ta en promenad även fast jag nyss kom in. Är så rastlös, låg hemma hela dagen idag och gjorde absolut ingenting typ. Bara degade i soffan och mådde skit.
Nu sitter jag bara och glor på skärmen medan snook spelas i öronen. Fett synd att dem splittrades dem är bättre som grupp om ni vill höra min åsikt.
Imorgon ska man in tll huvudstaden med mor min, vi ska köpa lite grejer till rummet. Sedan vet jag inte vart dagen för mig, men vi får la se. Är ganska öppen för alla förslag bara jag slipper sitta hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0